Parislis

KBT?
Ännu en produktiv dag har gått. Jag startade den runt halv 9 tiden med kaffe och äggmacka (med Kalles randiga) i soffan. Det var en välbehövd frukost innan jag skulle göra mig iordning och dra mot min första KBT träff. Mötet var väldigt snabbt... halvtimme och kändes inte som hon frågade tillräckligt mycket (eller lät mig berätta tillräckligt) för henne att förstå mig. Men... fick redan en läxa tills nästa gång - att skriva en ångestdagbok, på när och varför jag får ångest typ... tror det kommer bli värre men... aight! Men ska fortsätta några gånger till och så får vi se om det blir något eller om jag hoppar av.
 
Efter det hämtade Anna mig och vi drog och handlade med Agnetha, släppte av henne och drog hem. Värmde upp några dumplings till lurre, tog en kaffe och chillaxade. När Fredrik slutade så drog han och jag iväg till Storheden för att köpa en ny kastrull och lite annat småplock, åt Annas hemmagjorda varma lassange när vi kom hem och nu har jag precis duschat och spaat lite, druckigt en kopp te och en macka. 
Aldrig slutar det snöa och vara kallt som fan... behöver semester! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress