Parislis

Blev en fånge - Irland
Onsdag 2/5 - 2018 
Åh! Denna dagen var jätte spännande! Vi tog med oss regnkläder i väskan och tog sedan taxin till ett gamalt fängelse! Det var så jäkla fint och spännande.  De hade både mycket information, ställt upp "fångar" där inne och även behållt riktiga inristningar från de riktiga fångarna. 
 
 
Vi gick över den där supervackra bron som sedan ledde oss till en underbar och stor park. Var på två till museum såg låg i slutet av museét, åt på subway och gick hem. Dock tappade jag bort mitt kort på resan hem (vet inte hur detta kunde hända och jag är förbannad på mig själv. Som tur är så la jag över ALLA bilderna på Berits dator för att rensa bort suddiga och dåliga som tog plats. Hade även tänkt blogga en dag och började därför ladda upp en massa bilder - som tog sådan tid att jag till slut sket i det. Så därför har jag några här som jag hade turen att få upp, tills Berit löst hur hon ska få över bilderna.) 
 
På kvällen blev vi utbjuda till deras favorit restaurang som var helt otrolig! Super mysigt, inte för dyrt och otroligt gott! 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress