Parislis

VI SKA TILL IRLAND
Oh fy fan vad spännande!
Fick sms runt 12 tiden att mitt pass hade anländt hos polisen. Så när jag väl fick tummarna ut att gå och hämta det så sms:ade Fredrik att han fixat ledigt första veckan i maj. IIIK! 
Så skickade snabbt tretioelva sms till fastern för att säga att det är officiellt nu. Och en massa frågor som jag fick upp efter att ha googlat. Så fan vad jag ska vara redo för allt. 
Så är det över en jävla månad innan vi åker... fan, vill nuuuu!
Ska se om jag kan hitta något sött passfodral så att man håller den hel och fin! För  kommer antagligen inte resa så mycket (tyvärr... men hoppas självklart att jag ska det!), så man måste ju hålla den i gott skick fan! Sen är det ju bra om den har extra fickor för biljett osv. Vi får se vad vi hittar!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress