Parislis

Skrivbords assistent
Alltså pappersarbete är ju typ ändå ganska roligt. Suttit i flera timmar igår och sorterat en hel höööööög med papper. Allt ifrån räkningar, hyra, kvitton, garantibevis, till försäkringar, arbetsbevis, kontrakt och en massa andra havlt növdändiga pappren. Hälften av dem hade bara legat slängda i en skrivbordslåda medan resten låg halvt inpressade i en mapp. Så nu är allt fint sorterat i en pärm! Bra Anna! 
Så mestadels av fredagen var bara hemma med pappren och skåp. 
Kvällen slutade halvt underlig då en kompis ringde, hög, till Fredrik och skällde ut honom... han kom bara in i sovrummet och var måttligt förvirrad. Sen kollade vi "Riverdale" med missarna och somnade skönt.
 
Denna dag har varit lite mer händelserik... inte mycket men ändå lite! 
Tog en skön lång sovmorgon med kissarna och spel innan jag tog frukost och la mig igen. När Fredrik vaknade till så låg vi och gosade ett tag innan han satte sig vid datorn en sväng och jag forstsatte med att röja ur skåpen. Kort efter det tog vi bilen till stan för att slösa lite tid i affärerna. Vi träffade på chefen och tog ett kort snack, gick till Jysk där vi hittade en billig badrumsmatta och köpte sedan med oss Subway hem. Sen tog vi bara en lugnt stund och spelade Sims på var sin sida, mamma ringde en vända och sen drog vi över till Jessicas ex-pojkvän för att hälsa på och hämta upp min körkortsbok (som hon lånat någon månad utan att ens ha öppnat den...) stackars kille. Han var verkligen förstörd...
 
Nu har vi ätit och jävlats med varandra, jag kollar serie och forsätter småplockandet!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress