Parislis

Kvällsjobb
Hej!
Nu får jag passa på att blogga en vända medan jag hinner och orkar.
Jag jobbade kväll igår och vanlig förmiddag idag. Ska jobba kväll imorgon och på torsdag också...  Alltså det är ju fortfarande roligt, men föredrar verkligen att jobba från 7. För det är då allt det "viktiga" sker. 
T.ex idag så började vi ordentligt att göra om finkem avdelningen. Slet nera hela väggar med hyllplan, paneler och grejer. Totalt bytte plats på saker och snyggade till ordentligt. Var så jävla kul! Höll nästan på att missa min lunch också för att jag var så inne i det. Sen bytte jag min ena kassa timme för att få gå ut och fortsätta... så nu kommer alla på jobbet hinna göra klart allt utan mig... 
Men det är jobb ändå, så tackar självklart inte nej. Blir massa klirr och då vet jag vad jag ska göra om dagarna också. På fredag blire kisse kastrering också. Hör nog av mig mer då! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress