Parislis

Dejtdag med älsk! ❤️
Haft en sådan härlig dag med Fredrik i Luleå idag. Eftersom jag bokar bio biljetter till idag vid 17 så passade vi på att ha en heldag. Vi började med att gå i ett par affärer innan vi satte oss för att fika med en Tiramisu frapino. 
 
Jag stannade sedan obrytt mitt på gångvägen för att fota denna fina isstatyn "Alla hjärtansstad"! Fin!
 Vi fortsatte att utforska staden för att få tiden att gå. 
Jag råkade plocka på mig en dum med förbannat söt mugg till min sanling, köpt äntligen ett ordentligt skohon (INTE I PLAST), påsklämmor och magneter. 
 Vi fortsatte gå runt, tog en macka på subway. Vi stannade även till och kikade på någon pop art konstnärs tavlor.
Innan vi gav upp på affärerna så råkade jag bli manipulerad av Fredrik att köpa denna tröja... Alltså materialet var gudomligt... Ångrar ingenting! 
Vi tog en vända med bilen runt på vägarna och över någon bro, såg en massaaaa fölk som var på isen och åkte skridskor. Sen parkerade vi igen, åt lite på MAX innan vi gick ner och satte oss för att vänta på att bion skulle starta. Vi köpte på oss något underligt gott godis där också!
Hade mysigt på bion, mös mig emot FredrikPedrik och slapp sådana där jobbiga jävlar man ibland kan få med sig. Filmen i sig var till och från bra. Brutala scener och en hyfsat bra handling. Dock var den ganska långdragen och mer drama än action. Rekomenderar ändå att se den för den var cool!
 
Nu har vi hunnit laga mat, duscha och nu blire sömn innan vi ska upp och jobba! Ska ta kvällspasset jag! Godnatt! Hoppas ni haft en fin helg! ❤️❤️
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress