Parislis

Bowling fekke
Haha, fan! 
Höll på att börja blogga igår kväll men blev distraherad och glömde sedan bort det.
Så nu blir inlägget ett sådant där tråkigt där jag bara skriver om vad som hänt dagen innan. 
Men jo!
Så gick upp ganska tidigt på morgonen, åt frukost med missarna och sedan storstädade jag. Fixade köket skinande rent, samt toaletten och skrubbade väggarna och golvet i duschen. Damsög och torkade alla golven, bytte sängkläder och förberedde inför tvättiden på söndag. Torkade av dam från lite här och var och gick sedan ner till systemet för att köpa lite förfest-medel. Pratade med mamma under tiden och väl hemma tog jag och åt och fortsatte med mitt dampande. 
 
Vi "förfestade" lite, duschade och gjorde oss i ordning innan vi gick ner till bowlinghallen. Där hälsade vi på alla och åt sedan pizzabuffé och tog en drink. 
Sen bowlade vi på! Vi vann inte men vi var heller inte de med lägst poäng. Hahah gud, men det var jätte roligt! Trodde dock jag var bättre än det visade sig att jag var. Var ju flera flera år sedan jag bowlade. Var någon gång i mellanstadiet med scouterna. Men det gick så sjukt fort! Vi var bara där i typ 2 timmar och sedan splittrades alla och åkte hem. 
När vi kom hem så var vi ganska slut. Jag funderade på gå ut med några polare men orkade verkligen inte. Vilket var tur nu efteråt då de gick vilt till. En blev alkohol förgiftad och någon annan fick en blackout. De tror att de blivit drogade också... 
 
Men annars var dagen bra! Hoppas på att vi hittar på något roligt igen snart!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress