Parislis

+ I CV
Då är man certifierad barnvakt! Haha, låter så konstigt, men något bra man kan sätta på CV:t. Ska äntligen få träffa familjen imorgon eftermiddag. Ska försöka visa mina fina, glada sidor jag faktiskt har där inne någonstans. Fick läsa på lite olika listor som jag fick från "MyNanny". Även fast det är sådant som är självklart eller som jag redan läst i skolan, så skadar det aldrig att bli påmind. T.ex vad man kan hitta på för roligt med barnen, vad som kan vara vilktigt att fråga om, vad man ska göra ifall en olycka infaller (HLR t.ex) och hur man ska göra alla involverade nöjda. Det ska bli spännande och jag hoppas absolut att de får en bra känsla av mig så vi kan jobba tillsammans. Nu ser jag fram emot livet!
Ridning på torsdagar (ett par gånger till iallfall), eventuellt barnvakt när jag behövs, hoppas på att Dollar snart ska kalla in mig också när det börjar bli semesterperiod nu. Sen blir det ju konsert med Fredrik och Brad (Kim) i augusti, ner till Öland för att träffa familj och vänner, fiska hos syrran med man och barn, även träffa Joshi där förhoppningsvis. Tagga taggaaa!~
Nu ska vi smäcka  i oss en riktigt god purjolöksoppa och ta vara på resten av dagen! ♥
emma

kul :)

Svar: Ja!
Parislis

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress