Parislis

Guldiga klor
Hej och hååå!
Idag har jag verkligen bara spenderat heeeela dagen med Anna. Vi fikade lite när jag först kom innan vi började det underbara med att få bort naglarna. Haaatar att sitta i det där jävla acitonbadet, fila, acitonbad, fila och så gör det ont och bränner. Usch! Men nu är de borta och jag har mina egna naglar... med förstärkning! 
Urg titta vad fina de blev! Helt kär! Var dock jävla svårt att ta en fin bild på dem... helt själv. Men men, de är iallafall otroligt vackra. Efter det hela... som tog ett X antal timmar, så drog vi till Dollar för att köpa duschgrejer. Sen drog vi för att komma på något att äta, slutade med grillad kyckling och potatissallad... muums! Fredrik låg och sov, så Anna och jag fick äta själva. Sen gick vi hem till henne igen, kollade någon film, åt päron med mögelost och satte och sedan på ballen för att prata skvallra. Nu är jag hemma igen, kollar youtube, spelar och ska nog prata en vända med mamma! 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress