Parislis

Nya kuddar
Trevlig måndag!
Har bara varit hemma och småstädat lite idag. Åt våfflor till lunch och pratade med mamma en vända, kollade serie, gosade katterna och tog det lugnt. Fick redan samtal från jobbet där de frågade om jag kunde jobba imorgon och på onsdagen! Kanske tillochmed skulle få jobba på torsdag och fredag också! ♥
Efter att Fredrik kom hem så var jag hemma ett tag innan jag tog en promenad till stan och köpte ett par nya kuddar. 
De är alltså de gråa luddiga kuddarna. Kanske lite svårt att se ordentligt men så är det!
Får försöka piffa till soffan lite bättre tids nog. Men det blir nog bättre med det nu när jag ska få lite lön igen äntligen. Har ju haft lite otur med jobblivet sendan jag flyttade hit... mitt psykiska mående har ju inte varit till hjälp heller. Så kommer verkligen att visa mitt bästa på detta jobb, för jag älskar det. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress