Parislis

Löning, naglar och fina gardiner
TREVLIG MÅNDAG!
Hade inget jobb idag, så då passade jag på att fixa min lostnade nagel. Fick även pekfingret lite pimpat också!
Jag var där från ca 13- tiden till 16 då Fredrik slutade och kom för att hämta mig. Eftersom vi både fick lön idag så passade vi på att ta en vända förbi Dollarstore och handla lite. Har ju haft ett riktigt stirrande öga på ett gäng sametsgardiner och ett super sött duschdrapperi. Så dem plockad jag upp! Samt ett par blåa tallrikar till katternas blötfoder (som snabbt blev invigda), foder, snask till oss och dem, drickor, diskborstar, toapapper och lite så. Super nöjd även fast det självklart kunde blivit mera, fniss! Efter det åkte vi och handlade mat på ICA, städade lite hemma och käkade palt! Mums!
 
Har inte fått någon information ännu om när det blir något jobb i veckan, så blir istället att försöka hjälpa Anna med sin flytt. Då har man iallfall lite att göra!
 
Sassa

Så fina saker du köpte

Svar: Visst var de tjusiga! <3
Parislis

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress