Parislis

Vi blev med vovve!
Gårdagen var inte så speciellt händelserik. Men jag fick prata i lur ett par timmar med min älskade brorsdotter när hon var på äventyr i skogen. Fredrik och jag gottade oss dock med lite mer karamellpopcorn! 
I fredags lyxade jag till det med jell-o! 
Idag har jag varit nere i förådet och röjt bort en maaaassa tomma lådor som bara tagit plats. Var ju omöjligt att hitta vad man sökte bland allt skit. Så det har jag gjort, satte i några fina bilde jag tagit i småramar. Spikade sedan upp dem på det konstiga tomma området över kattskålarna. Så nu har de lite fint där också, haha, gud! 
Var även nere och postade ett grattiskort till mor som fyller år imorgon. Annars känns det inte som jag gjort så mycket mer än de vanliga syrslorna som att tömma/fylla diskmaskin och så. Har även skapat en överfull IKEA påse full med kläder som ska skickas iväg till Sellpy som jag hoppas kommer lyckas få mina osålda kläder sålda. Vi blev även hundvakt ett tag förrut då Jessica behövde åka iväg. Var så mysigt att gå ute i regnet tillsammans och få borsta ett extra hund av allt tappat hundhår. Hann även laga mat och äta innan hon kom och hämtade henne. Blev så tomt och lugnt utan henne. Katterna är helt slut nu! ♥
Sellpy

Hej! Vad roligt att du vill testa på Sellpy :) Hör av dig om du har några frågor!

Svar: Absolut! :D
Parislis

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress