Parislis

FIRAR 10 ÅR
GRATTIS!
Idag firar Dollarstore - Boden 10 år! Så vi i personalen var bjudna på smörgåstårta och fika idag under "frukosten". Även fast jag inte jobbade så var jag ändå sugen på att få komma tillbaka och umgås lite. Sen så säger man ju inte nej till smörgåstårta till att börja med. Så började dagen med att göra mig iordning för att ta mig ner dit. Det var även då jag märkte att min cykelnyckl var borta. Alltså det är baaaaaara för att jag sa igår att jag ALDRIG tappat bort en nyckel. Jävla skit nyckelring som låstnat eller något. Tur att mamma har en extranyckel i nyckelskåpet där hemma. Men ja, så blev att gå. 
Det var väldigt trevligt och gott! När de blev jobbdags igen så gick jag hem. La mig i sängen med kissarna och spelade. Sen tog jag mig en liten lur och gick sedan upp och åt lunch. 
Jag snackade med mamma till och från och lite där till. Tog och spelade en match Smite, kollade youtube och drog sedan till Dollar igen med Fredrik för att handla lite. Blev bara rengöringsmedel, haha! Disktrasor, toarent, spraymedel och refill till luftdoftaren. Sen har vi inte gjort något mer än att slappa och gosat på balkongen. 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress