Parislis

Fila
Åh äntligen har jag fått mina tänder fått lite kärlek. Äntligen fått bort den där jävla envisa tandstenen och fått veta att allt ser bra ut och är som det ska. Sen är de ju 100% trevligare och bättre än de förra tandläkarna... ♥
Annars har jag bara haft en halvt latdag i solen. Tog en vända ner i källaren med några hyllor men annars har jag bara ätit och gosat. Kollat på en massa "Wahlgrens Värld" för att... gud jag vet verkligen inte. Men nu är jag fast så. 
Sen råkade jag köpa en tröja... jävlar. Men den var jätte billig så. Fniss!
Så gick ner till Bodensia för att träffa upp en rar tjej för att göra vårt byte. Den var tunn och skönt och tänkte att den kunde vara väldigt skön när vi drar till Irland. ♥
 
Angelica Wåhlin

Älskar Wahlgrens värld!

Svar: Haha ja! De är så jävla roliga x'D
Parislis

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress