Parislis

Dagens schema!
Fick det ljuvliga äran att få ta över tvättiden idag... tack älskade sambo. 
Eftersom att den enda tvättiden som fanns på nästan hela veckan var idag mellan 12-17. Snäll som jag, så att hans blöta bildukar inte skulle bli förstörda. Så det har jag roat mig med, sprungit upp och ner med tvätt. Organiserat i köket och ätit mat. 
 
Ska även ut och hämta ut medicin inför resan (då jag med de förra ploppat ut alla i en burk utan läkemedelsinfo på). Orkar inte vara den krångliga typen på flygplatsen sedan. Sen ska jag på en intervju så att jag har ett extra jobb mellan dollarstore. Sen efter det ska jag förbi chefen då jag köpt ett par NorthBend byxor av hans sambo. 
Så det är det som stått på dagens schema. 
Ni får en massa bilder på katterna, för de är fina och allt annat är fult! 
Angelica Wåhlin

Vilken produktiv dag :)

Svar: Ja, det är faktiskt skönt att äntligen få komma igång lite ^^
Parislis

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress