Parislis

Mässa och massa
Hej, trevlig helg!
Idag vaknade jag runt 8 och gick upp för att försöka leva lite. Är så spänd i hela axlarna att jag har konstant huvuvärk... och det blir inte bättre av att jag sover konstigt. Runt 10 tiden åkte jag och Fredrik ut för att gå på maskinmässa (Nolia - Load Up North). Men vi tänkte äta lunch först.. som inte öppnade förren 12. Så vi tog en spontan rund till Storheden innan vi tog tag i allt annat. Eftersom jag fyller år på Lördag så gick vi in på Cervera för att se ifall det fanns något jag önskade mig. Jag vet inte sen ifall jag kommer få det jag kikade på, men det får ni väl veta när dagen kommer isådannafall. Vi åt Sushi på ett ställe där istället och gick sedan in på dollarstore för att köpa några fler flingskålar då vi bara hade 4 sedan inna. Vi köpte blåa och rosa, som matchar våra "mermaid" muggar som mamma köpte! Sen åkte vi tillbaka till Boden, gick på mässan som var tråkig då det bara var - maskiner. 
 
Sen körde vi bara runt lite. Anna ringde och pratade med Fredrik och sen köpte vi glass. Och jag blev på riktigt mätt av den... gud vad stor, och inga hål i. 
Sen var vi bara hemma och spelade, tog en liten lur innan vi skjutsade Anna till Bredåker, åkte hem och gjorde tacos. Och nu spelar vi lite till igen. Hoppas på serie senare. 
Kommande vecka har jag två körlektioner också, tisdag och torsdag. Och jag ser så fram emot detta! ♥
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress