Parislis

Förvirrad
De senaste två dagarna har vi varit både i Storheden och Boden för att kika på present till mig. Fredrik går omkring och driver med mig att han ena studen köpt present och andra att han inte har. Åhhh, vad frustrerande! Vill veta!
Men jag har som sagt kikat på lite kristalvaser, ett fint bokställ,ett nytt örhänge som Fredrik mosade, fler pennor, några andra fina gulddecorationer. Sen har vi suttit och kollat kläder. Så vi får helt enkelt bara vänta och se vad han överraskar mig med. Vet ingenting om hur födelsedagen kommer bli, ifall vi firar på lördagen eller söndagen. Vart vi ska vara. Om vi ens ska fira... för de skulle ringa i vecka, men har inte fått något samtal. Frustrerande. 
 
Imorgon har jag iallfall en körlektion vid halv 1. Ska be henne att få testa lite annat, som backning och sådant igen så att jag ser att jag har koll tills hon planerar uppkörningen. Körningen är verkligen något att se fram emot nu när det börjar närmar sig. Vet inte om jag ens kommer berätta när jag ska ha proven. Vill ju inte behöva skriva ut ifall jag eventuellt misslyckas, hahaah. 
 
Vi har annars inte köpt något mer än en Subway och en hushållsvåg. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress