Parislis

Uppskattning!
Gud vad roligt!
Hade ju delat med mig om när jag var hos frisören i fredags och läste igår att deras chef sätt mitt inlägg. Hon var superglad över att både deras elev gjort ett bra jobb och att jag själv hade blivit nöjd och gett dem feedback. Hon frågade även ifall hon fick dela mitt inlägg. Vilket hon självklart fick. 
Tycker det är så roligt att jag blev uppskattad för att säga min ärliga åsikt om något som jag inte ens haft ett finger med i. Jag bara kom till en frisör med låga förväntningar, fick mitt hår klippt, betalade och gick. Sen att det slutade med en sådan bra upplevelse och ett resultat som både jag och de som ser älskar... Är ju ett plus med i kanten liksom. 
 
Ville bara dela med av detta också. Tänk att en sådan liten sak kan göra en på sådant bra humör! 😍❤️
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress