Parislis

Ett år i norr-riket!
Glad farsdag alla farsor!
Hittat på något trevligt? Vi var bara i Bredåker och drack kaffe och pratade. Lite segt var det, alla verkade trötta. Var uppe ganska länge i natt för att finnas för en nära som inte mådde så bra. Men sådan är jag, prioriterar att finnas för alla över mig själv. När man vänder sig till mig så ä det klart jag lyssna och försöker göra mitt bästa för att trösta.

Det är även en 'speciell' dag idag! Jag har bott här uppe i Norr-riket i ett år! Så här under är vad jag gjorde första månaden här uppe.  Mös hos Anna och Jessica, hade hunden Bella hos mig första ensamma veckan, utforskade Bredåker, fotade en massa, åkte till Luleå och fikade. Hade en massa mejl och telefon-kontakt med jobb, sjukhus, körskola osv. Köpte julklänning och julklappar, pratade konstant med mamma och Josefin, målade en massa, såg mitt första norrsken och åt en massa god mat! 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress