Parislis

Drunk - Drivning
THANK GOD IT'S FRIDAY!~ 
Idag har jag både varit ute på promenad, städat och förberett middagen tills Freddie kommer hem. 
Lööööördag! Jag började blogga igår efter att bara ha hängt hemma. Men när jag behövde forsätta med maten tills Fredrik kom hem från jobb och gymm så blev det inte så mycket mer text. Jag gjorde en slags sparris-äggstanning med kötbullar och lite riven morot. Vi smaskade i oss maten och pratade lite. Precis när maten låg gott i magen ringer Rolf och undrar om vi ville komma över ikväll. Han var lite tveksam först men gick sedan med på det. Så medan han tog en snabb dusch passade jag på att sminka mig lite bara. Vi åkte dit runt 18 tiden och stannde där till 01... Vi satt bara vid köksbordet, åt knäck, kärleksmums och drack...  eller ja. Fredrik och de andra drack alkohol och jag fick kaffe, för att de tyckte att jag skulle köra. Men vi fick ha Rolfs Audi i veckan då han ska till Stockholm på kurs och bilen ändå bara står där. Eftersom 740:in är så sjukt läskig när det är så här halt ute så känns det bra. Så innan vi åkte hem igår så fick jag köra runt lite. Dock var Freddie ganska full och gormig. Men allt gick bra! 
Väl hemma däckade han med en gång i sängen. Jag tog bort sminket och skrev med mamma en vända innan jag också somnade. 
Nu ska vi dra in till Storheden och kika runt lite. Resten av dagen är ett mysterium! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress