Parislis

Apartment Tour?
Hej!
Gud jag har varit borta ett par dagar. Kännt mig trött och inte haft något att göra alls direkt. Helgen spenderades nästan bara hemma, vi var i Bredåker en kort stund, åkte och handlade och sen var vi bara hemma. Jag har bara små plockat med lägenheten och kollat videor. Har en liten plan på att snart storstäda lägenheten för att sedan filma runt och visa er alla vrår. Kanske inte direkt i skåpen osv men generellt i rummen. Det kanske hade varit roligt? 
En kompis var söt nog att ge mig en lite present som grattis till körkortet. Kan säga att det var välbehövt. Speciellt när ännu en dyr oberäknad räkning kom angående körkortet... suck. 
 
Fortfarande inget jobb heller, jag har ju hört av mig till henne men hon säger bara att hon hör av sig när jag behövs... jag som verkligen trodde att jag skulle ha massa pengar till jul så att jag kunde skämma bort alla! Men just nu ser det otroligt dåligt ut. Söker massa jobb fortfarande på olika ställen, men ingen svarar. Less less. 
 
Har inga planer till veckan mer än att arbetsförmedlingen skulle ha sådant där skitmöte som jag verkligen inte ser någon mening med. Det är typ 50pers proppade i ett litet rum, med utskrivna jobbsökningar (samma som på deras hemsida)... förstår verkligen inte meningen. 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress