Parislis

Skön dag
Idag har varit en ganska mysig dag faktiskt. Vaknade och låg och kollade serie ett par timmar innan jag gick och åt frukost. Sen ville Fredrik att vi skulle åka och handla, så det gjorde vi. Det var härligt att få komma ut lite. Vi var hemma ett tag och tog det lugnt, Fredrik duschade och sen åkte vi hem till Anna och åt chili con cane. Så fick vi kaffe också, satt och pratade lite på balkongen och i soffan och gosade med vovvana. 
Sen tog jag en låååång promenad och gick sedan ut med Nala.
En varm solig dag med trevligt folk och sköna promenader. Nu ska jag plocka i lägenheten lite och prata med mamma. ❤️
Sassa

Jäkla vilka fina blommor

Svar: Visst! *_*
Parislis

Sassa

Vad är det för blommor?

Svar: Pioner och syrener... den andra vet jag inte x'D
Parislis

Mamma😂

Kan vara mjölkört eller som jag kallar den för tjärblomster

Svar: Googlade på det, det var inte samma blommor :C
Parislis

Josefin

Vilka fina bilder! :)

Svar: Tack! ^^
Parislis

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress