Parislis

Hemma med älsklingarna
Idag har vi verkligen inte gjort någonting. Gick upp klockan 7 efter att ha sovt ensam med tv på. Sen har inget mer hänt att Fredrik åkte in på röntgen en gång. Sen har han bara legat i sjuksängen och haft jätte ont. Han kunde inte fixa ett helt gips idag pågrund av svullnaden... och måste därför stanna kvar på sjukhuset till på måndag. Jag sprang fram och tillbaka några gånger för att äta, men höll annars honom sällskap hela tiden i en halvt oskön fotölj där jag ibland somnade i. Anna och Rolf kom över vid halv 7 tiden och då passade jag på att följa med dem hem. Var verkligen tvungen att ta hand om kissarna och frysa in lite mat och sådant. 
Tar mig antingen in med bussen imorgon eller med Rolf. Det beror helt på hur Fredrik mår när han vaknar sen. 
 
Det är dock väldigt påfrestande att sitta där och se hur dåligt han mår, speciellt när man inte kan göra något. Men jag gör allt för min prins. Och det är väl just det som kärlek är. Att vara vid varandras sida vad som än gäller. ♥
 
Nu ska jag lägga mig i sängen, kolla serie och gosa med dessa två♥
Städade lite och provade även att gå ut på en promenad med Nala... det var speciellt. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress