Parislis

Flygande ångesten
Åh igår hade jag lite ångest, not gonna lie.
Allt med Fredriks fot, att det nog inte blir någon resa till Öland, att vi inte kommer direkt kunna göra något under sommaren generellt och att mammas flygbiljett knasade. Hon påminde mig om när biljetten skulle komma till henne. För hon hade varken fått varken kvittot eller biljetten på mejlen. Fick ju panik då biljetten (enkelresa) kostade 1,5k:- 
Fick ringa företaget som knappt förstod mitt problem och frågade efter någon biljett numer (som jag inte hade pga att mejlen inte kom fram) och sen ville han har transaktionsnumer... Även fast han hade all annan information. Alltså om vem som köpt, när den köptes, hur mycket det gick till, mejl osv... Ändå var det transaktions numret som var så jefla viktigt...
 
Fick ringa min bank och fråga, de bad mig bara kolla bland mina historiska betalningar... Där det inte heller står något. Fick ringa tillbaka och han skulle pratat med kollegor och bla bla... Han ringde senare upp mamma och sa att han fixat och hon fick äntligen biljetten och allt... Lite ångest släppte ju där.
Så får vi se om vi fixat biljett upp hit också eller om Fredrik orkar åka ner. 
 
Men har ju annars som sagt ny medicin nu - Setralin 50mg. Och de känns mycket bättre. 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress