Parislis

Mer sjuk, inställda planer och en massa gnäll.
Ännu en sömlös natt... var ju svårt att bara komma till ro. Somnade lite vid Indiana Jones men sen har jag vaknat 30 ggr av att det varit varmt, haft ont i halsen eller att Fredrik råkat slå mig i huvudet i sömen inge (händer varje natt). Urg! Vi har bara blivit sjukare. Jag har mejlat kuratorn att jag inte kommer imorgon, Fredrik ska troligen också stanna hemma och så får vi se. Ska ju till körskolan tisdag och onsdag om jag blir bättre och inte sämre. Blir ju anfådd och ajig i halsen bara av att gå ner från trappan... synd om oss.
 
Idag blir det att bara ösa i sig varmt te, halstabletter och kolla ut när det snöar medan de gamla kpop låtarna ekar i  de halvt täppta öronen... 
Har redan 55 problem så att bli sjuk på detta gjorde inte dirket saken bättre... åh. Kan inte ens gå ut!
Gnäller på som tusan här! Kanske borde passa på att plugga... men orkar verkligen inte. Tankarna är snea. 
Generellt börjat överväga att söka in till skola istället. Söker jobb - går på intervju - sen hör man inget mer. Så irriterad på att jag lyckades få ett på Öland... dagen innnan jag flyttade och nu har det gått snart 4 månader här utan något mer än två intervjuer som låtit positiva sen inte hört av sig mer... 
Dock... om jag ska plugga igen så måste jag läsa Matte B. Fun fact för er som inte visste. Jag har dyskalkyli och har därför alltid behövt extra hjälp under mattelektioner för att - antingen rädda mig från att få F, eller för att hjälpa mig att få bort F:ett. Då jag fan inte ens klarade Matte 1a så är jag väl inte jätte exalterad inför att sätta in mig i Matte B. Allt bara för att jag vill läsa till socionom. 
Men vi fokuserar på körkortet nu så blir nog livet något lättare... fast jag har pissigt mycket ångest att köra. Ser ni alla mina problem? Och detta är bara 1% av allt! Blö. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress