Parislis

Lush och skoter
Heeeeeeeei!
Hur har er dag varit? Min har varit bra! Jag somnade ganska tidigt igår då jag vart på dåligt humör och hade inget bättre för mig att göra än att lyssna på en podd. Så vaknade runt 8 och låg för att kolla lite youtube innan jag gosade med Fredrik lite och gick ner för att äta frukost. Vi satt någon timme vid datorn och gjorde oss sedan i ordning för att åka ut på en skotertur. Det var nog den roligaste skoterturen vi tagit, då det var sådan mjuk och härlig snö. Och eftersom Fredrik märker att jag blivit bättre på att sitta och följa med i rörelserna så kunde vi trixa runt en massa. Vi såg även en hel hög med renar och jag illskrek av lycka! Var så skönt att åka i pudersnön och inte i den där hårda packade snön. 
Efter det gick vi in, tog av oss skoterkläderna och tog bilen in till Luleå city. Gick runt på Lagerhaus, Åhlens, Lush och Carlings och lite så. Fredrik tvingade på mig att köpa både en mask och en scrub. Pojktusan... var ju dyrt. Sen försökte han få mig att köpa en ny choker och grejer. Fast det gick jag inte med på nu. 
Vi stannade till vid någon sushibar och åt lite, gick in på jysk och åkte sedan hem. Så nu sitter vi vid datorerna igen... Fredrik mådde tydligen illa (igen) så vet inte hur kvällen kommer fortsätta. Är folk i köket så vågar inte gå ner heller! ♥
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress