Parislis

Paj och tomtar
Sådär! Nu har vi precis ätit en hemgjord god broccoli paj och jäser av oss vid datorerna. Tidigare idag gick jag upp med Fredrik vid halv 7 tiden. Jag åt frukost och kollade vidare på serien innna jag tog mig ner till NärPsyk för att prata med doktorn. Vi höjde min medicin något och generellt bara pratade om mitt månde och eventuella bieffekter. 
Jag gick hem och fortsatte slöa ett par timmar innan jag gick och kokade lite risgrynsgröt (blev ju ingen för oss under julen). Sen påbörjade jag pajdegen tills Fredrik kom.
 
När Fredrik kom hem så tog vi bilen ut till Råneå för att hämta upp en låda med massa julsaker som en man ville bli av med. Det var snabbt in och ut. Mot affären och sedan hem för att laga klart pajen! 
 
Hittade ett fint ställe för tavlorna jag köpte igår iallafall!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress