Parislis

Massa fint!!
Hej!
Igår hade jag en hyfsat härlig dag. Jag tvättade, duschade, pratade med mamma och åkte sedan en vända med Anna för att hämta upp en kasse med gratis julgrejer som en tjej på facebook ville bli av med. Så medan jag ändå satt med i bilen så hängde jag på Anna till apoteket också. Bestämmde mig dock för att pusta ut lite hos henne timmen innan Fredrik kom, så att han kunde hämta upp mig. Hade tydligen fått ett par byxor av Emelie som var både splitt nya och inte hade passat henne... men med lite våld fick jag på mig dem! Super fina! Här nedan lägger jag upp ett julkort jag fick av mamma samt allt fint jag fick gratis! Jätte fina greje som jag verkligen "behövde". Sen får ni leva med att det är smulor på bordet, för vi åt en delikat saffranssockerkaka jag bakat! 
Gardinerna blev upphängda samt alla dekorationssaker, muggarna ligger på tvätt men adventsstaken får vila tills nästa jul. Vi åt sedan purjolökssoppa till middag och gosade sedan resten av dagen i sänge, drack te och åt sista biten av sockerkaka.
 
Idaaaag har jag varit hos kuratorn och fick mig lite sedan en liten promnad ut i snön igen för att hämta ut ett paaaket! Var ett  litet paket från mamma med lite krimskrams i. Tack! <3 
 
 
Angelica Wåhlin

Så fina saker!!

Svar: Visst! ^^ <3
Parislis

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress