Parislis

Kollage
Trevlig Fredag!
Kan ju inte direkt säga att jag gjort något speciellt alls... har fått extra ont i huvudet efter att vi höjde dosen på medicinen, så inte kännt för något annat än att kolla på serie och gosa katt. Jag gick även igenom lådan med julsaker vi fick med oss igår. Var en hel del dukar och gardiner som jag verkligen inte såg någon nytta av, så la upp en hel säck (med nästa allt tyg jag fick, förrutom ett par dukar) till försäljning för en liten slant i hopp om att få någon napp. Hade ingen förhoppningar, men nästan direkt efter så skrev någon och ville ha. Så ska släppa av det imorgon. Så gjorde ett litet kollage med små saker jag fick. 
Vi ska nog även imorgon ut och åka lite skoter (om det inte var över -16 grader lovade Fredrik). Får se om vi hittar på något mer roligt. Men hittils är nyår fortfarande ett mysterium. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress