Parislis

Oxfilé middag
Trevlig lördag! 
Idag hade varken jag och Fredrik några andra planer än att få sova ut lite extra länge. Men när jag låg där i sängen runt 12 tiden så ringer Anna och frågar om vi var sugna på Oxfilés middag hos faster Berit vid 6 tiden. Självklart tackade jag ja och försökte sedan få upp en sussig Fredrik. Men han vägrade komma upp förren klockan 2, så jag forsatte kolla snapchat, instagram och djurbilder på facebook. 
Sen när  vi väl kom upp tog vi och duschade och satte oss vid datorerna. Jag åt upp de sista bananerna vi hade kvar och satte mig sedan för att spackla. 
Vid 4 tiden tog vi bilen in till Bredåker för att hämta Rolf och Anna. Dock skulle Rolf duscha först och alla drog ut på tiden som vanligt. Så vi kom försent till Berit med en kvar, för att de även skulle stanna på vägen och köpa blommor. Men maten sen var värd väntan. Oxfilé med potatismos, sallad och citrusvatten.
Sen "vilade" vi på balkongen innan vi proppade i oss efterätt. Sockerkaka, med sötad vispgrädde och färska blåbär, jordgubbar, smultron och vinbär. Sen fick jag smaka hjorton för första gången! Det var gott ju.
Väldigt trevligt var det också, sen släppte vi av hans föräldrar hemma igen och åkte hem. 
 
Nu har vi slöat hemma och ska ut på en lite bil tur! Ha en fortsatt bra kväll! ♥
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress