Parislis

Drakensang med Alex <3
 Hej!
Veckans körlektioner är nu klara och vi har bokat in nya till nästa vecka och veckan därpå. Jag tog cykeln idag då Fredrik hade ont i sin "friska" fot. Gjorde mig absolut ingenting. Var skönt att få bli av med lite spring i benen. 
Lektionen gick bra! Det går bara bättre och bättre. Så det är väldigt skönt.
Hemma så gosade jag bara med katterna och kollade ikapp lite youtube videor. Tanken var att vi skulle över till Anna på middag idag också. Men Fredrik kände sig inte så bra så vi kanske åker imorgon istället. 
Pillrade lite i köket, tvätten och gick sedan på en liten promenad och prtade med mamma. Det var lite kallt och blåsigt ute och jag kände generellt inte för att gå så långt idag. 
 
Annars hände det ingenting idag förren min gamla vän och jag bestämmde oss för att ta upp ett spel vi alltid brukade köra. Tror jag och Alex kännt varandra i 7 år nu eller något. Vi tappade kontakten ett tag men fick upp den igen. Så att få sitta i samtal och spela Drakensang som vi alltid gjorde i timmar förr på sommarloven och på lediga tider var super roligt. Vi satt i 5 timmar och spelade på. Men vi la på sen då hon inte sovt på ett bra tag. Så jag och Fredrik passade på att äta lite nattmat också innan vi ska fortsätta med Harry Potter. 
 
Har varit en väldigt bra dag även fast det kanske inte hänt så mycket. Men har mått bra och varit glad hela tiden ändå. Att det gå bra på körskolan, att jag har min Fredrik, mina mysiga kissar, att jag fick ta en promenad i naturen och fick samtala med mamma. Att jag ätit massa god mat och att jag fått spela med min gamla bästis. Helt perfekt fredag för mig. ♥
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress