Parislis

Tappetsering
Herre gud vad rädd jag blev!
Vaknade till vid halv 8 av att det stå två män utanför mitt sovrum. Var tapetseraren (som jag trodde skulle komma senare under dagen). De gick en vända så jag fick vakna till. I stressens stund försökte jag tömma och flytta allt i vardagsrummet så att de kom fram till väggarna. Välja ett par tapeter som jag gillar och som förhoppningsvis Fredrik också kommer gilla. Försöka fixa frukost (som fick ställas in i kylskåpet) och skynda mig ner till körskolan. Glömde till och med gratta mamma första gången vi pratade!
 
Efter detta så åt jag min frukosten, pratade med polisen och har legat och pratar katt med Joshi och mamma i sängen. 
Här nedan kommer jag infoga några bilder på hur väggarna såg ut innan. 
Förbanat massa hål och klösmärken.
Och här är efter att de spacklat. Ohohoh, undrar när de är klara! Exalterade ❤️
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress