Parislis

Inställd fest
Idag är bara...blä. Har ont överallt, är ensam, orkeslös och har bara tråkigt. 
Jag ställde in Kims halloween fest och tänkte att vi istället kunde ha en heldag i stan, gå på  bio, restaurang, promenera runt, fota och bara ha en fin avskeds-mysdag typ. Hade inget jätte sug inför festen och Kim blev lite ner för att jag inte kommer men, planen om en heldag, eller två, fick honom på bättre humör! Mamma och jag planerar även att ha en liten shoppingdag i stan, dricka kaffe och dylikt mys! 
 
Jag har precis kollat lite vloggar och målat mina klor, tänt ett ljus och tror jag ska ta mig något att äta, då jag bara ätit en banan och en satsuma idag. Var även ute på en liten promenad i min nya regnjacka medan regnet öste ner. Härligt härligt! 
 
Rummet börjar blir hyfsat klart också! Men så gjorde jag misstaget att packa ner alla hygien, hår, hud och sminprodukter i en låda redan igår. Mycket av det använder jag och behöver ta upp och lägga ner hela tiden samtidigt som jag måste ha lådan ståendes mitt i rummet... smidigt tänkt. 
sassa

Det var en vacker bild

Svar: Tack så mycket ^^^
Parislis

beccalundin.blogg.se

Så fin bild och mysigt att shoppa med sin mamma

Svar: Tack så mycket!Ja, får bli lite sådant eftersom man inte kommer kunna träffas så mycket efter flytten sen
Parislis

sassa

Stakas lilla mamman "lessen#

Svar: x'D Hahah!
Parislis

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress