Parislis

Massa skrivande och pratande
Idag har jag grävt i brevlådan i hopp om att mina paket skulle kommit... men nej nej. Säkerligen för att det varit black friday och cybermonday osv. Jag har då istället jobbat en massa vid datorn. Letat telefon numer till mina referenser, mejlat och frågat min gamla lärare om hjälp... igen, kollat tid för möte med arbetsförm...ring sjukhuset i Kalmar om remiss för mina tänder och mejlat körskola. Så mycket mejlande och telefonpratande. Känner mig duktig fast allt tar dubbelt så lång tid att skriva, haha! Kan inte diska heller för att en kompis tipsade och sa att det var dåligt för naglarna + att jag troligen skulle tappa allt eller smälla ihjäl fingrarna. FÖRLÅT! 
 
Måla och skriva med pennor går dock utan några problem. Så målade och skrev julkort till min kompis Johan och har slickat igen de andra julkorten jag redan skrivit. Får se om jag kommer skriva fler, har inte så många att skicka till... 
Här får ni en fin bild på nagelbands olja. Wohoh ♥
Hanna Karlsson

Jag väntar också på paket. :-)

Svar: Åhh! Vad för något?
Parislis

Mamma

Ja det var rätt tid att fixa naglarna på. Men vem skall fixa förberedelserna till julmaten/baket mm mm?

Svar: Inte Anna!
Parislis

Mamma

Näe har förstått det men VEM ska göra DET eller blir det ingen julmat

Svar: Vet i tusan x'D
Parislis

Mamma

Fel svar. Själv har jag gjort SMÅ vita kroppisar

Svar: ÅÅH! REDAN!? :C Vill också!
Parislis

Mamma

Det är BARA att sätta igång. Koka potatis, skära rökt bogfläsk el.d falukorv lök och resten kan du själv.Eller hur?

Svar: D'x NEJ!
Parislis

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress