Parislis

Sommaren 2018

Vad ska du göra i sommar?
Som det ser ut nu så blir jag kvar här hemma i Boden tills augusti. Då drar jag och Fredrik till Sandviken där vi och Bradley (Kim) ska kolla på Britney Spears. Sen blire ner till Öland för att träffa familjen. Sen ska vi till syrran i värmland med mamma! Blir nog bra det här.

Ska du åka någonstans?
Bara i Sverige, som det ser ut. 

Hur länge ska du vara ledig?
Tills jag får ett jobb och slutar blir utnyttjad som gratis arbetskraft.  

Bästa sommarstället?
Har väl inte direkt något sommarställe… eller hur definieras sommarställe? Annars är det inte sommar om man inte är vid gränsen på Öland för att känna de varma vindarna och höra vågorna slå.

 Här badar jag helst.
ÖSTERSJÖN!

Favoritsommardoft.
Havsdoft, bondgård, jasmin och kaprifol och jordgubbar! Åh gudis...

Vad vill du verkligen hinna med?
Ha det jävligt trevligt utomhus t.ex grilla, vara ute och fota. Hänga med familj och vänner. Utforska och hinna med massa.

Vad ser du mest fram emot?
Att få lägga min energi på en massa roligt! Resa och slippa vara så ensam. Och jordgubbar… i flera liter.

Vem kommer du vara mest med?
Fredrik… eftersom det är han jag bor med. Sen blire väl en del med mamma, Brad och de jag bestämt mig för att träffa. Behöver fylla på mitt foto portfolio!

 
 Vad kommer du köpa inför sommaren?
Ingenting speciellt. Vad behöver man egentligen?

Kommer du bli brun?
Haha, tveksamt. Blir knappt brun och speciellt inte om de där tjocka molnen ska täcka över solen.

Vad vill du säga till ditt sommar-jag?
Njut av sommaren!

Hur ser den ultimata sommardagen ut?
Vaknar utvilad när jag helst vill, äter frukost på balkongen, lyssna på någon nice musik. Luncha ute med en picnic ute i gräset. På kvällen blire uteservering med dans hela natten. Innan man sedan går skrattandes hem i soluppgången.

Vad kommer du äta?
Definitivt massa jordgubbar, melon och anna smaskig frukt. Förhoppningsvis lite grillat och glass!

Vad kommer du dricka?
Är mestadels ett fan av kallt vatten. Men blir nog lite iskaffe, saft/läsk och någon drink.

Vad kommer göra den här sommaren extra bra?
Att jag ska få komma hem till min Ö igen. Träffa familjen och vännerna. Åka på en konsert som definitivt kommer vara värd att minnas. Sen skulle väl vädret vara bra också, vad jag hört.

Vad kommer du ha på dig?
Stora t-shirts, short, klänningar och kanske tunna mjukisar på de kyligare dagarna.

 Vad kommer du lyssna på i sommar?
Massa musik, någon podd och youtube.

Hur kommer du att göra dig illa?
Säkerligen bränna mig i solen… igen. Ramla och skrapa upp händerna/knän. Bryta av en nagel på det smärtsammaste sättet.

Vad oroar du dig för?
Att något ska ställas in eller att något annat dumt ska komma i vägen.

Hur kommer du minnas din sommar sen i september?
Kommer kolla tillbaka på bloggen, se bilderna och diskutera med dem jag umgått med, vilken bra sommar det varit. Är duktig på att dokumentera typ allt jag gör på ett eller annat sätt.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress