Parislis

Groteskt söt
Denna fredag har jag haft det väldigt bra faktiskt! 
Tog det mestadels lugnt på morgonen men blev sedan utbjuden av Jessica att shoppa med henne. Jag har dock inte några pengar att spendera för jag måste ha till semestern/vid incidenter, men följde gärna med som sällskap iallafall. Hon behövde köpa lite nya kläder, så vi gick in på H&M. Hon sa att hon gärna betalade ifall jag hittade något jag ville ha. Jag tackade nej, då hon inte direkt har pengar att lägga på någon annan sådär. Men sen hittade vi självklart en tröja som var så mig... så hon köpte den åt mig. Tur att typ allt hittade var på Rea, annars hade jag kunnat ta emot den. Vi gick sedan i lite andra affärer, gick hem till henne för att hämta något och gick sedan till en kiosk, varav hon även köpte mig en Monster Mango till mig... TACK SÖTNOS! Supertacksam, verkligen!
 
Sen var vi hos Anna ett tag. Drack kaffe lite, jag fick fixa hennes naglar också (Annas). Vi snaskade lite godis inna jag gick in till oss igen. Fredrik vad hungrig så vi åkte direkt till Mc Donalds och lyxade. Fniss!~
 
Titta vilken groteskt tröja! Jag älskar den, haha! ♥
Så ja, jag har haft en fin dag! Fått vara ute och ha roligt. Blivit bortskämd och pratat stunt med mamma och Rosenbergarna. ♥
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress