Parislis

Kassa räka
Fy fan vad jag är stolt över mig själv. Detta jobb var verkligen det jag behövde för att få se vad jag egentligen kan klara av. Att man även hela tiden får positiv repons och blir sedd av medarbetarna gör ju också allt tusen gånger bättre. Klart man ändå blir helt slut i kroppen och saknar en helg. Men jag kan inte tänka mig att jobba någon annan stans. Kommer ju dock bli ännu roligare när jag faktisk får en liten inkomst också, hehe!
 
Jo, så jag satt alltså i kassan idag. På morgonen iochförsig när det var få kunder. Försökte komma in i hur kassan funkade och hur jag skulle ta emot kunderna. Klart det blev lite nevöst, speciellt när det blev fel eller man inte visste hur man skulle göra. Men löste jag det inte själv så skrek jag bara på hjälp. Han var ju hos mig hela tiden så. 
Satt i ca en timme innan vi bytte av och jag drog ut för att fylla på i affären. Det är väl egentligen det jag gjort idag. Ätit och jobbat!
 
Jag gick hem vid 14 och mörblerade tillbaka i köket efter att vi ääääääntligen fått köksväggarna spacklade och nymålade. Så nu är det inte tretioelva stora hål över heeeela väggarna. Jätte fräscht! 
Så lagade bästa Fredrik räkpasta till middag, efter våran lilla lur! Muuums! 
 
SASSA

Se verkligen supergott ut. Kan du dela med dig av recptet

Svar: Absolut inte ;D
Jo, men vi går inte direkt efter något recept. Men vi kokar då spagetti, fräser vitlök, soltorkade tomater och häver sedan ner räkorna. Kryddar och ha grädde och i detta fall ruccola. ^^
Parislis

SASSA

Tack så mycket. Då så ska jag försöka mig på att göra det någon dag

Svar: Tycker jag! ^^
Parislis

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress