Parislis

Prinsessa
Jag lever, jag lever! 
Kom hem i torsdags och har efter det mest sovit ut och latat mig, skööönt! 
Dagen efter jul var jag ute och festade med bästa igen, heeeeeeela natten och onsdagen var jag bara hemma och inte kände för att göra något (inte för att jag var bakis, bara för att jag helt enkelt inte kände för att göra något), utan försökte väl mest se till att få med allt i väskorna. Haft en jätte bra vecka på min lilla Ö! Men det var definitivt skönt att få komma hem också, inte behöva stressa för att ta vara på all tid man har genom att hitta på saker hela tiden. Men allt har gått bra, flygresan och allt. Haft jätte trevligt med alla som spenderade tid med mig och bjöd mig på saker. Sockertoppar!
Så nu blire väl bara att ta dagarna som dem kommer, dra ut och fota med nya objektivet och plugga på. Vet inte vad mer jag kan säga... folk orkar väl inte läsa om man skriver 5 A4 sidor på sin blogg, så ni får väl fråga om ni vill veta något. Haha~
Blivit ordentligt bortskämd av Fredrik sen jag kom hem, känt mig som en prinsessa. Fniss! ♥
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress