Parislis

Vem bryr sig?
Uj uj så skönt att vara hemma... och sköta alla hemsyrslor själv... som vanligt... fast det är jag som jobbar på vardagarna nu istället... 
Hur som helst så fick jag iallfall sova ut efter att ha fått hålla koll på en av förskolans busar, som jag dock kom bra överrens med. Var med dem stora barnen hela dagen och efter klockan 2 så var alla avdelningarn ute tillsammans, åt mellis och lekte till föräldrarna skulle hämta dem. Eftersom det också var fredag så var det inte så många barn där, och jag fick sluta 45 minuter tidigare! De sa till och med mig att skriva att jag ändå jobbade hela tiden. 
Eftersom Fredrik var på möte hos jobbet så började jag gå hem... det var långt! Kom väl ändå kanske halva vägen innan han kom och hämtade upp mig. Då åkte vi och åt middag på vårt sushiställe. Väl hemma såg jag att jag hade fått en avi till att hämta ut mitt paket. Så jag tog min cykel och for igenom staden och slet sedan upp paketet hemma. MINA SKOOOR! Gud va' snygga de var. Är så otroligt nöjd med dem. Kommer använda dem på fritiden först, gå in dem osv tills det blir väder nog att ha dem på jobbet. 
 
Idag åkte vi till Luleå för att fika och går runt i affärerna. Men det var så mycket folk så vi gick bara runt i affärerna en kort vända innan vi åkte hem och åt. Har dragit bort sängkläderna, fixat tvätten och gått ut med lite påsar, tidingar och flaskor. Sen får faktiskt Fredrik fixa också! 
Sen rååååkade jag kanske förhandsboka Theréses nya bok som försenad födelsedagspresent / förtidig julklapp. Fniss! Den var extra billig nu och då får man den signerad!~
Imorgon har vi inga planer men förhoppningsvis händer väl något roligt iallfall! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress