Parislis

Produktiv + Jobb imöra
Har stannat uppe sedan Fredrik gick upp. Har tvättat och städat lite, var på en kort promenad (ska ut på en till nu), ätit både gröt, desert och nu en sen lunch. Försökt röra på mig och fixa saker som jag kanske inte kommer orka att göra efter jobbet imöra. Funderat en massa på just jobbet imorgon. Fått blandade åsikter om ifall jag ska ta den dagen ledigt också eller inte. Men jag tror jag klara av gå imorgon. Jag kommer väl kanske fråga om jag kan stanna inne när de ska ut (eftersom jag kommer behöva stå rakt upp och ner i flera timmar, vilket kanske inte är så bra ifall jag fortfarnade är sjuk). Ska lämna min sjukblankett till jobbkontoret imorgon + påskrivna lägenhetskontraktet. Nu är kommer snart Fredrik hem så lämnar er åt dessa bilder. Tror inget mer intressant kommer hända idag, men det har varit skönt att få känns sig friskare, vara hemma och ta hand om saker, känt mig produktiv. Även fast jag får små våger av illamående eller sjuka så känns det bättre. Vet inte vad som egentligen var anledningen till min kaotiska magsjuka igår. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress