Parislis

Dramatiskt
Dagen idag började dramatiskt! Freddie ringde vid 8 och ville att jag skulle gå upp... men jag låg så skönt att jag tänkte att jag kunde få sova en timme extra! Det slutade med att jag vaknade vid halv 12 och ringde Freddie 14 gånger utan att få någon kontakt alls. Klockan blev runt 1 och jag blev orolig och jag bestämmde mig för att ringa receptionen för att "väcka" honom ifall det nu var så fallet var. Han ringde ett kort tag senare och var ledsen för att han hade somnat och kom sedan nerstressandes ner! Vi tog sedan och åkte ner till Kalkstaden igen för att fota de döda djuren.  
 
 
 
 
 
 
 
(Bilder från Freddie!) 
Vi utforskade runt hela stället och vi fann bara mer och mer döda djur, ihjäl skutna, urgröpta osv... helt galet! Förstår ignenting! Många av djuren såg även ganska nydligen dödae ut också, medan andra vart halvt borttynade eller så låg det bara lösa ben eller pälsar överallt! Vi hittade även denna övergivna skördetröska som stod där ute... mycket märkligt! Vi såg även sådan där grönt nät de brukar ha runt jackttorn och grejer också... det var skit läskigt! Efter det så åkte vi till vandrahemmet och drack öl och kollade på den nya star wars filmen!  
Väl hemma så sitter jag i både hans tröja och denna gång även i hans byxor och lyssnar på musik, pratar med Joshi och bloggar! ♥
sassa

Fy vilka otäcka bilder. Man får ju rysningar

Svar: Verkligen !
Parislis

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress