Parislis

Suck och pust
Har gått runt som en levande död här i lägenheten. Ingen ork eller insperation till någonting. Detta året började verkligen med att testa mig. Smäller på med död och utfrysthet. Känns lite sådär när ens "vänner" varken hör av sig eller svarar när dem vet om att man inte mår så bra. Har dem inte en väldigt bra anledning till varför, så kommer jag inte utsätta mig för att ta tillbaka dem i mitt liv heller. Som sagt, året börjar med att testa mig... suck. Nä just nu mår man inget vidare. Men det har definitivt varit värre. 
Nu har dem två andra kurserna också satt igång, så har lite att göra. Tur att det är egenvalda kurser som jag faktiskt tycker är roligt att pillra med. Så blire en massa gos med mina knäppa töser. Tur jag har dem ♥
Angelica Wåhlin

Usch, det lät som en motig start .. Har dina vänner ingen riktigt bra anledning till att dom inte funnits tillgängliga tycker jag nästan att du ska kapa banden. Hade nog jag gjort!

Svar: Jo :c
Nä inte fått höra ett ord på snart en månad så. tack 💖
Parislis

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress