Parislis

Dödlig kyla och skämmer bort mig själv
Vaknade upp vid 4 på morgonen och kunde sedan inte somna om igen. Bestämmde mig för att gå upp när Fredrik åkte till jobbet. Så har pluggat lite, hjälpt Anna med tvätten, hämtat ut paket, städat lite och varit ute på en promenad för att fota. Ångrade mig dock ganska snabbt när jag insåg att det var -30 grader och det kändes som mitt ansikte på riktigt skulle spricka. 
Sen tyckte jag ABSOLUT att jag förtjänade ett par nya riktiga riddojor. Varit så otroligt sugen på dessa skor ett bra tag nu, men de kostade ju en del. Men det krävdes att jag skulle ha en häst på tårna innan jag faktiskt köpte dem. Så nu har jag stålhätta och ett par fedt snygga skor med högre klack och som passar ännu bättre till mina chaps. 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress