Parislis

Nu jävlar!
Nu har jag då "äntligen" varit på mitt första gruppmöte med jobbcoach och andra som jag. Var ganska nervös men det var faktiskt roligt. Har två värsköna coachar och gruppen hade en del sköna människor också. Passade även på att läcka ut att jag ska ha möte med en tidning i Boden som heter "Boden Guiden", varav de även har sitt kontor på samma våning som vi redan var på. Så fick ta och ge en liten förhandsvisning av mig själv och direkt nu och då fixa en exakt tid och dag som vi ska träffas på. Så då kanske jag ska få jobba som fotograf till tidningen. SPÄNNANDE! Lovar att meddela hur det går... självklart!
 
Annars var mötet ganska roligt och det var skönt att få gå där ifrån och veta att man FAKTISKT tog sig dit. 
Direkt efter gick jag med mitt avi till posten och hämtade ut ett par shortchaps jag köpte från Tradera. Haha de kostade 459:- från början och jag fick dem för 200:-. Helt nya också! Vääärt! 
Sen var jag en vända hos Anna och kollade på misslyckade skönhetsoperationer innan jag gick och fixade klorna och gick hem. Anna hade en bunt papper om att bli certifierad gellack...are? Jag vet i tusan vad det heter. Men Why not? Så det ska jag träna lite på! Spännaaande!
 
Nu ska jag kolla vidare på en ny serie jag börjat kika på "Sleep Tight" och fundera vidare på vad som ska hända i veckan. 
(Bild på go'maten vi käkade igår... couscous, fallafell och wookgrönsaker med en creamfresh sås som Fredrik fick smaksätta... fy vad gott!!) 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress