Parislis

Glasklart
På senaste tiden har jag nog slängt ur mig att jag haft problem med mina mandlar/körtlar ett par gånger. Jag var ännu en gång till vårdcentralen idag och fick en ordentligt förklaring på mitt problem. 
Till att börja med så kom jag och en sköterska fram till förra gången att det alltså inte var mandlarna det var fel på utan antagligen körtlarna. Men det var det då inte heller. Det visade sig att det var mina muskler som vart stenhårda. Vilket lät väldigt logiskt då jag i flera flera år haft problem med. Käkvärk, nackspärr, ont i hela ryggen och axlarna samt huvuvärk. Så är inte alls överraskad att detta hör ihop med alla annat. Så har fått lite muskelavslappnande medicin samn antiinflamatorisk. Ska antagligen bli skickad till sjukgymnastik också.
Hoppas på det bästa, för det funkar inte att ha konstant jävla ont överallt. 
 
Annars går väl livet bra!
Fick inte jobbet jag gick på intervju hos, men har ett härligt praktik ställe och ska på onsdag påbörja en fotokurs så, klagar faktiskt inte alls. 
 Så nu ska jag forsätta fokusera på mitt fotograferande! 
SASSA

Jäkla vilka bra bilder

Svar: Tack! ^^^ Vad glad jag blir!
Parislis

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress