Parislis

Bortskämd
Denna skönna söndagen har jag blivit lite bortskämd. Fredrik och jag gick upp och åt lite god frukost runt 11 tiden (skönt att få sova lite extra). Kort efter det drog vi in till Storheden för att leta födelsedagspresent åt Anna. Vi hittade en superfin som jag ska försöka att komma ihåg att fota efter att hon fått den. Fredrik och jag gick även runt och kikade i lite andra butiker och han var så söt och köpte mig ännu en, som jag fick i förtid. Han drog in mig på Mediamarkt för att han visste att jag varit sugen på ett nytt tangentbord som jag såg när vi var i Kalmar. Han hade tydligen glömt bort vilket det var och lät mig nu följa med och kika. Hur söt är han inte!? Tror dock inte att det var exakt samma som det slutade med att jag fick med mig. Men är hur nöjd som helst. Den är så skön, både för fingrarna och för mina handleder, så det är mjukt och vadderat. Finns det någon bättre Fredrik? ♥
Han skämde även bort sig själv med ett par nya hörlurar. 
Väl hemma bjöd vi över Anna på en kaffe och fika innan jag drog till ridskolan och red vackra Waliero igen. Allt gick toppen och det märks verkligen efter varje gång hur jag blir bättre och bättre. Så rooooligt!
När jag kom hem så skulle jag hjälpa Anna borra lite hål och grejer. Vi fick upp ett väggur men inte gardinstången på balkongen... var för kort. Så hon följde med över till oss igen för att hjälpa till att få upp de två lackhyllorna jag snyltade från Karin. Puss puss!~ Ska visa när jag fått upp något på dem!
Sen satte jag upp två tavlor jag fick av Agnetha igår på balkongen. Mysigt! 
 
Imorgon får vi se vad vi hittar på för något. Kanske åker till röda korset och kikade om de har några riktigt stora krukor. Annars har jag inga planer som det ser ut nu! Men blir möten i veckan, kalas och självklart ridning! Godnatt på er! 
Cecilia

Hej,

Jag sålde Wille till BRK för 2 år sedan, så ja de är han som står där :)

Svar: Jahaa! Men vad spännande! Han är underbar, verkligen ^^
Parislis

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress