Parislis

Longering
Nu är söndagen och helgen över. Haft en bra dag även fast jag fick lite motgångar. Anna och jag började med att tvinga Fredrik att skjutsa runt oss till gravarna (då vi missade det igår). Var lite mysigt att få visa sin respektive, även fast jag aldrig hann träffa någon av dem. Efter vi satt ute lite ljus så åkte vi hem igen och Fredrik gav sig av för att byta däck på Berits bil (hon kommer tillbaka en vecka hit igen från Irland). Jag fixade tvätten och allt gick bra... Tills jag såg att torktumlare var trasig. Lånade grannens men han inte torka kvar. Tur att torkskåpet funkade åtminstone. 
 
Var hos Anna där vi drack kaffe och pratade skit ett tag. Sen drog jag till ridningen där vi som ville fick prova på longering. Ganska svårt...
Annars tränade vi balanssits som ett rida utan att hålla i oss, både skritt och trav. Sen skritta helt utan stigbyglar. Skump, skump.  Men det gick bra! Hoppas på att få mig ett jobb snart så jag kan börja betala för flera ridlektioner.  Men tills dess går jag klart min praktik och efter det blire inget mera. Nu äre bra. 
Råkade bli sugen på choklad och slängde ihop en kladdkaka... Den blev bra faktiskt! Mums~
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress