Parislis

Höstlov
Nu är jag tillbaka med ett inlägg... som är lite mindre argt i jämnförelse med det förra jag skrev... Det förtjänade dock att få lite rampljus får jag säga. 
 
Hur som haver... denna vecka har jag, för dem som inte varit uppmärksamade (skäms på er) varit ute lite ensam och fotat höstlov aktiviteter. Bra träning för min obekvämthet runt folk. Det gick väl ändå helt okey. Vissa aktiviteter var svåra att fota men jag försökte. Var t.ex på försvarsmuseet, gick på en spökvandring, kollade på en utställning och försökte fota på skridskåbanan. Sen hade jag ju sällskap några dagar, ena stunden med hunden Bella och andra med svärmor och barn. Precis innan vi skulle gå ifrån utsällningen så såg vi att de hade en liten giftshop. Så Anna köpte oss varsin kalligrafipenna + bläck! Tack! 🖤
Jag provade även äntligen "Humble brush" som jag än så länge verkligen gillar. Köpte en mjuk jätte skönt en. Sen att den är miljövänlig och hella fadderullan är ju bara pricken över i:et. SPONSOR ME PLZ. 
Var dock på kontoret under fredagen, men fick sluta tidigare. Så skönt! Ända planerna jag har är tvätta och rida. Men var i butiken och köpte lite snask, så jag klarar mig nog väldigt bra! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress