Parislis

Fekke
Igårkväll var jag på den där festen jag skrivit om. Var supernevös men hade lovat både henne och mig själv att gå på den. Så Fredrik, jag och Anna tog med oss grejerna som jag skulle göra mig iordning med och drog till Bredåker. Männen + några grannar hjälpte Rolf att fortsätta sitt garagebygge. Jag och Anna satt inne och lyssnade på podd medan jag sminkade mig. Hon hällde upp vin och gjorde mitt hår (kommer aldrig lyckas tvätta ur det...). Vi lullade runt lite innan tiden var kommen för mig att bli skjutsad till festen. Det började bra med att min långkofta hängde utanför bildörren hela vägen. Men allt gick jätte bra! Vi körde beerpong, gjorde tipsrunda, och mös en massa. Dock blev det något knas i slutet och folk började gitta. Självklart blev födelsedagsbarnet ledsen och vi som vad kvar satt och tröstade henne. Det var annars roligt så länge det varade. Alla var jätte trevliga och söta. Ska kanske iväg med några av dem igen om någon vecka. 
När festen tillslut var officitelt slut så kom Fredrik och hämtade upp mig och en av brudarna, skjutsade hem henne och sen drog vi hem och jag somnade gott! Vaknade upp hyfsat bra idag, bara hungrig som ett as. Men Fredrik fixade en jätte god nudelwook och sedan chillade jag innan jag åkte på ridningen, höll Fred sällskap medan han tvättade bilen och sedan köpte vi snabbmat! ❤
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress