Parislis

Fekke redo
Jag får faktiskt vara vaken vid denna tiden... jag är VUXEN och ledig. För idag skickades tidningen till tryck och därför fick vi lyxen att ta ledigt denna fredagen. Ohoho! 
På praktiken har jag egentligen inte gjort jätte mycket. Gjorde dock en liten intervju och tog ett foto. Så det kommer med i tidningen snart. Det kommer jag absolut att visa upp för er, precis som jag gjorde förra månaden. Sen var jag med på ett möte, pratade med min jobbcoach, mejlade runt med mina vimmelkollegor. Sen hann jag inte göra så myckert mer efter att ha haft lunch innan jag skulle på akupunktur. Var riktigt exalterad med även lite nervös. Tänk om något skulle gå knas.
Men det gick bra! Hon satte bara i ca 6 st, tror det var 3 på varsin sida av min nacke/rygg och ett i huvudet. Det stack till lite och sen var det inte mer med det. Enda som var obekvämt var den där jävla stolen/sängen som var stenhård och gjorde ont i ansiktet. Men på måndag ska jag tillbaka igen.
Tycker faktiskt att det har hjälpt lite. Plasebo eller ej. 
 
När jag sedan åkte hem så kom Rolf och Berit efter ett tag, vi köpte maxmat och åt tillsammans hela familjen.  Sen gjorde vi klorna! Ohohohoh så fina! Var dock svårt att ta bild på dem... de är finare irl. Ska försöka ta en bättre bild imorgon eller så. 
Delar även med mig av denna idiots snygga parkering. Den stod där i minst 5h + fick parkeringsböte. Pucko. 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress